ח"כ מילביצקי: "אנשי המחאה רוצים מלחמת אחים"

    אסתי פלד No Comments on ח"כ מילביצקי: "אנשי המחאה רוצים מלחמת אחים"

    ח"כ חנוך מילביצקי במהדורה המרכזית: "ראינו התקפה אנטישמית גם נגד הציבור החרדי. הקבוצות הקיצוניות האלה באות לחולל מלחמת אחים. אין להן שום מטרה אחרת. המשטרה צריכה לטפל בפורעי החוק"

    חנוך מילביצקי צילום: Yonatan Sindel/Flash90
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ חנוך מילביצקי (הליכוד), שוחח הערב (שני) עם איתי גדסי במהדורה המרכזית על ההידברות בבית הנשיא: "לצערי אנחנו עומדים באותו מקום שבו היינו לפני שבועיים. מאוד ברורה ההצעה שהנחנו על השולחן. הדבר היחיד שעומד על השולחן זו חקיקה מוסכמת בנושא הסבירות והיועמ"שים בתמורה להקפאה מוסכמת של סטטוס הוועדה לבחירת שופטים". 

    לדבריו: "אם אין הסכמות אנחנו נבין שאין לנו פרטנר ואז המשחק אחר וצריך לממש את המדיניות שלנו. אני לא חושב שהאופוזיציה בחזית אחידה אבל בסוף המעשים צריכים לדבר ופחות המילים. אנחנו שם ולא זזנו לרגע. מוכנים לוויתורים תמורת הסכמה לחקיקה. בצד השני הבעיה היא שהם יודעים שלהסכים איתנו על כל חקיקה שהיא זה לתת דין וחשבון משמעותי לאנשי המחאה שעושים הכל כדי לפוצץ את השיחות".

    מילביצקי הצהיר: "לא נזנח את הרפורמה בגלל הסכמה על שני נושאים, אבל כל עוד יש שיחות אנחנו לא מחוקקים שום דבר באופן חד צדדי".

    על ההסתה והאלימות נגד נציגי ציבור: "ראינו התקפה אנטישמית גם נגד הציבור החרדי. הקבוצות הקיצוניות האלה באות לחולל מלחמת אחים. אין להן שום מטרה אחרת. המשטרה צריכה לטפל בפורעי החוק".



    0 תגובות